Wednesday, March 25, 2015

Hundpromenad o påhittad nostalgi

 Hej!
Jag har haft en hel del att göra med plugg och sådant tråkigt, men det är slutspurt och jag är ganska snart klar med allt! Jag går ut med en hund nu mitt på dagarna, Morris heter han. En väldigt söt bjässe som är min moster o morbror och  kusiners hund.
Jag blir inspirerad då jag är ute i naturen och jag stötte på detta mästerverk. Stubbe, med fingerfärg.
Här nedanför är mina små alster som jag gjort de senaste dagarna.
"Den nya bilen". Den är ännu inte klar tror jag.
Okänd tjej. Akvarell och akryl.
Nu måste jag vara artig och vända mig mot min gäst Sandra från  http://www.livet-enligt-sandra.blogspot.se/, spana in tjejen vettja.
Kram

1 comment:

  1. Vad mysigt att kunna gå ut med en hund sådär. Man har ingen anledning att gå i skogen annars typ haha. Det var väldigt trevligt att få vara din gäst! Gör gärna om det! <3

    ReplyDelete