Friday, March 27, 2015

Vetegrässhot och i brist på internet


Jag poserar med en nyttig juice och ser ut som att jag nyss blivit uppgrävd ur något hål. Snyggt!
  
Fin och jag passade på att ta en snabb liten fika/lunch igår. Vi testade vetegrässhots för första gången. Och förmodligen sista, för det var ju inte gott. Men allt som är nyttigt är kanske inte gott, men det tar ju liksom emot att proppa i sig något som smakar illa under mantrat "men det är ju så nyttigt". Men juicen var både nyttig och god tycker jag, men det enades vi kanske inte om.
Grönt o fint. Jag gissar att vetegräs är samma som man ger katter, alltså kattgräs? Det ser verkligen likadant ut iaf. Jag o Lucy får alltså dela på hennes "kattsallad" i framtiden.
Sen när jag efter en hundpromenad däckade i soffan så slocknade internet. Jaha, vad ska man göra då?
Prata med varandra? Läsa en bok? Skissa?
Idag fungerar internet igen och jag behöver inte klura ut vad jag skulle kunna göra istället.
Kram

No comments:

Post a Comment