Monday, April 6, 2015

Pysselmani!

Hej!
Jag är nu inne i något av ett kreativt kaos. Jag har hela bordet fyllt av pappersklipp, stämplar och olika färgkluttar.
Jag kan visa lite mer bilder på det här senare men om ni är nyfikna så kan ni spana in min Insagram. Japp, sist på bollen som vanligt. hannawindarp heter jag där, men vet tyvärr inte om kan kan länka :/
Men kika in på den så ser ni lite nya skisser.
Sen så har jag och Berto bokat en semester! Jag ska försöka på nytt att åka utomlands med Berto, för sist så fick jag ett totalt bryt och var en hysterisk kvinna i hotellrummet.
 Vi ska till södra Spanien, Benalmadena som är bekant då jag varit där ett antal gånger. Men det ska bli kul! Kattvakt någon?
Sen så är det ju påsk och jag har ju inte gjort något speciellt av det. Har varit lite snuvig o sjuk så det har varit extremt segt här hemma. Men här kommer lite påskbilder:
Jag har alltså spenderat tid på internet och pysslat. Kanske hade ni det mer spännande?
Kram

3 comments:

  1. Vad härligt att ni ska åka iväg! Ta det som det kommer - kommer gå finfint!: )

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Vi kommer att åka den 6e Juli. Så det är inte än på ett tag :) men ändå något att se fram emot.

      Delete