Monday, April 27, 2015

"Frisk"

Hejsan!
Vad var det som hände? Jo, jag blev aldrig riktigt frisk. Någon föreslog något så barockt som att gå till läkaren och efter typ två veckor i sängen så var jag desperat. Så jag gick till läkaren och hoppades på något slag mirakelpiller helst med massa koffein.
Läkaren konstaterade att jag hade något virus, det går ju inte att göra så mycket åt, men jag hade även öron- och bihåleinflammation.
Så jag fick medicin för det och NU börjar jag känna mig bättre, men jag vågar inte säga äntligen för då vet man aldrig vad som händer.

Idag släpade jag iväg mig till min första dag på praktiken, och skuttade därifrån.
Jag praktiserar på en skola för rörelsehindrade. Det är så sjukt spännande och kul, jag hoppas att det fortsätter att vara kul :)
Titta vad jag hittade (på Panduro)! En låda där jag kan organisera mina pennor o färger i som jag har hemma. Jag måste ju kunna skissa hemma också, och då ska det vara lätt att hitta prylarna.
Vi hörs snart igen!

2 comments:

  1. Vad skönt att du mår bättre! Vilken fantastisk praktiskt låda :)

    ReplyDelete
  2. Skönt att du mår bättre! Jag blev lite orolig när jag hörde att det var så illa att du fick gå till läkare. Men skönt att du fick medicin som verkar hjälpa. Och roligt att praktiken är bra så långt. Kram!

    ReplyDelete