Tuesday, April 14, 2015

Att stirra i taket...

Nu har jag varit sjuk alldeles för länge. Jag håller på att få en allvarlig släng av stugfeber. Jag brukar inte vara den som är så sugen på att gå ut och träffa främmande människor eller ut överhuvudtaget, men just nu så måste jag UT!
Om man vill lära sig att vara tillfreds och om "mindfullness" så är Lucy en mästare.
Kissen Lucy är även lagom underhållande och hon har många intressanta synpunkter, men jag behöver något annat. Så imorgon ska jag iväg och träffa Misa som hjälper mig att strukturera min vardag.
Detta är min vy ifrån sjuksängen. Spänning på hög nivå.
Titta så mycket de växer...Dessa har jag också stirrat på under ett par dagar.
Som sagt spänning. 
Men nu börjar jag att bli lite bättre. Äntligen!

2 comments:

  1. Hoppas att du mår bättre typ NU så du kan komma ut! :)

    ReplyDelete
  2. Vi har mycket att lära av katterna. Att ta det lugnt, explodera när det behövs.
    Nu blev du kanske frisk alldeles lagom till VÅREN...?

    ReplyDelete