Sunday, August 24, 2014

Känner mig inspirerad!

Hej vänner! Som ni kanske ser så har utseendet på min blogg piffats upp rejält! Att min blogg nu ser mycket finare ut får mig att vilja blogga mer och gör att jag känner mig inspirerad.
Min goda vän Sandra är tjejen som fixat den snygga headern och designen, så spana in hennes blogg där ni kan läsa om hennes liv som författare och grafisk designer.


Imorgon börjar min praktik på äldreboendet igen så jag behöver verkligen hålla i den här känslan av att vara inspirerad hela veckan.
Här kommer lite av det som inspirerar mig just nu.
Lite humor måste man ha för annars så klarar inte jag veckan i alla fall.


Vackra Audrey Kitching
 Nu ska jag åka iväg till gymmet med syrran så får vi peppa varandra.
Bilderna kommer från 9gag.com och Tumblr 
Om ni vill spana in min tumblr så heter jag Indigohanna där också. 
Ha en härlig söndag vänner!

1 comment:

  1. Åh det var ju bara kul att få göra den åt dig! Blev nöjd och hoppas du också är det! :) Fina bilder att titta på! Tittar själv väldigt mycket på olika inspirationsbilder just nu, främst kläder för jag försöker hitta en lite roligare färggladare stil! Känns du har lätt att hitta fina saker på nätet :) <3

    ReplyDelete