Friday, August 1, 2014

Mina höstkläder!

Nu sitter ni och håller andan där hemma va? Vad var det i paketet? Jo mina nya höstkläder som jag hittade på rean hos Asos, jag tänker inte visa foton på mig då jag har på mig allt nu, för det finns andra som är anställda att visa upp kläder och som nog gör det bättre än mig, men detta kommer ni iaf se mig ha på mig nu i framtiden!

Först så blev det mönstrat i svartvitt med egyptiska mönster och astrologiska tecken.

 En väldigt enkel och lite urtvättad bekväm klänning, passar mig perfekt!
 
Här är det då kjolarna som var av intresse :) Och en har en söt broderad kant!
Inget läder! Det var pärlbroderier på väskan såg jag när den kom hit, så en glad överraskning.
Gulligt, men man får ju matcha det med något lite  "tuffare", men allt med katter går ju hem!
Hårsmycken älskar jag!
Snyggaste paret leggings jag sett! Mina katter får nog lite mer kött på benen höhö, men de är snygga ändå!
 Alltid något med lite etniska influensen i min garderob, boho, hippie eller bohem, whatever. Det är snyggt oavsett vad man kallar det.
Kläderna har jag handlat på asos.com som verkligen har ett brett utbud och just nu väldigt låga priser, men ibland kan leveranserna strula så håll koll på ditt paket online, är mitt tips.
Ha en bra fredag! Nu ska jag plugga :(


3 comments:

  1. Allt var riktigt snyggt! Speciellt kattlegginsen! <3

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jag gillar verkligen kläder med katt-motiv :)

    ReplyDelete